ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

مهمون ناخونده

یا ضامن آهو

1394/9/21 21:37
344 بازدید
اشتراک گذاری

 

دلم بود و حرم بود و امامم بود و تنهایی...

حرم قبله

حرم کعبه

عجب احرام زیبایی ...

لباس اشک آماده

سرم از شرم افتاده

همیشه سنگفرش او

برایم مهر و سجاده

دلم آهو

دلم از او

دلم مشغول گفت و گو

بزن نی زن به نام او

بگو یا ضامن آهو...

امشب شب شهادت آقا امام رضاست عزیزم . واسه سلامتی شما گل پسری نذر کردم که به امید خدا سال آینده با هم بریم زیارت اون امام بزرگوار.

لحظه ها برام خیلی کند میگذره مامان جونم ؛نوزده روز دیگه رو هم ثانیه شماری میکنم برای بغل کردن و بوسیدنت...

الهی به امید تو...

 

پسندها (3)

نظرات (1)

aylar
5 دی 94 20:27
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید