ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مهمون ناخونده

پروژه تغییر اسم

1394/9/18 20:18
235 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام گرم مادرونه تو یه روز سرد پاییزی به گل پسری خودم .

چطوری عشق مامان؟ 11200000

میدونی میخوام از یه موضوعی بگم که حسابی دغدغه این روزهای من شده. میپرسی چی؟ جونم بگه واست درمورد انتخاب اسمت عزیزم.

آخه میدونی بابا محمد بصورت کاملاً ناگهانی اعلام کرده که اسم ایلیا که واسه شما جیگرمون انتخاب کرده بودیم همچین اسم سنگینی نیست و برای وقتی که مرد بشی مناسب نیست. آخ گفتم "مرد شدنت" قند تو دلم آب شد، الهی مامان فدات شه مرد کوچکم...

البته میدونم یه کوچولو تحت تأثیر حرف دیگران تغییر نظر داده و باعث شده که من پشیمون بشم از مطرح کردن اسمت قبل از به دنیا اومدنت. سخت تر از اون اینکه بابایی هیچ اسم پیشنهادی نداره و این وظیفه رو به من محول کرده. فقط درمورد همین یه اسم ،بنای ساز مخالف زدن گذاشته که مامانی حسابی سر دوراهی مونده.

 و این قضیه منجر شده به اینکه من درمورد چند تا اسم (ایلیا، آریا، سینا) از دوستان و آشنایان نظرخواهی کنم برای رأی گیری بیشترین انتخاب. البته انتخاب اسم یه چیز سلیقه ای هستش و هرکس نظر شخصی خودش رو داره . اما خودم واقعاً عاشق اسم ایلیام بخصوص که از وقتی فهمیدم پسری من و النا همیشه ایلیا صدات کردیم عزیزکم.

به هرحال اسم سینا از لیست حذف شده و فعلاً آریا و ایلیا گزینه های روی میز هستن. هنوز یک ماه وقت داریم که تصمیم قطعی رو بگیریم. امیدوارم هر اسمی که واست بذاریم دوستش داشته باشی جیگر تودلی مامان.

 

پسندها (3)

نظرات (0)