ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مهمون ناخونده

واکسن یکسالگی

1395/10/19 20:22
125 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره واکسن یکسالگی گلپسری با ۱۹روز تاخیر زده شد. آخه فقط روزهای یکشنبه واکسن میزنن. یکشنبه اول بعد از تولدت تنبلی کردم و گذاشتم واسه یکشنبه بعدی که میشد یکشنبه هفته قبل که رفتیم بهداشت و اونم بخاطر یه کوچولو سرماخوردگی که داشتی و بهت دارو داده بودم موکول شد به یکشنبه بعد یعنی امروز که حالت کاملاً خوب باشه. امروز با الناگلی و بابایی رفتیم مرکز بهداشت. موقع واکسن زدن تو بغل بابایی بودی و من رو برگردوندم تا نبینم فرو رفتن سوزن رو توی دستای کوچولوت. بعد خودم رو آماده کردم واسه گریه شدید تو و شیر خوردنت. ولی تعجب کردم وقتی اصلا گریه نکردی فقط بعد از واکسن یه کم غُر زدی و ساکت شدی. تا خونه هم توی ماشین بغل بابا نشستی.

فدات شم که انقد آقایی مرد کوچک من... 

پسندها (1)

نظرات (0)