ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

مهمون ناخونده

❤ را به خدا بسپار

1394/10/24 11:06
478 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم، عزیز دلم ۲۴روزه که تمام وجودم شدی و تمام فکر و ذکرم تویی. میدونی مامانی گاهی وقتا یه اتفاقاتی واسه عزیزات میفته که باعث میشه هر روز حس دوست داشتنت نسبت به اون بیشتر و بیشتر بشه. دقیقاً همون حسی که من نسبت به ایلیای عزیزم دارم...

گلپسر مامان، عزیزی النا با مژده رفته بیرون و من و تو تنهاییم.

اومدم بگم که میخوام از همین الان یه تصمیم جدید بگیرم؛

میخوام لحظه رو زندگی کنم...

میخوام همه چیز رو بسپرم به خدا و دیگه ناامیدی به دلم راه ندم ... غیرممکن برای خدا وجود نداره، غیرممکنها فقط برای ما بنده هاست...

میخوام به خودم بگم هیچ چیز ارزش این رو نداره که دستم رو از دستهای مهربون خدا بیرون بکشم و امیدم به غیر از اون باشه. آخه فقط اینطوری صدای پاش رو توی قلبم میشنوم...

میخوام باور کنم تو زندگی من فقط آدمهای خوب و اتفاقات خوب حضور دارند...

میخوام آرامش و خیال آسوده رو یار همیشگی خودم کنم...

وقتی چترت خداست ، بگذار ابر سرنوشت هرچه میخواهد ببارد...

تو با خدا بمان ... چون چتر خدا بزرگترین چتر دنیاست...

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)