ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

مهمون ناخونده

پســـری داریم که مــاهــه♡

1398/11/13 23:11
118 بازدید
اشتراک گذاری
پسری داریم که ماهه
عزیز جون باباست
دوستش داره مادرش
چونکه زرنگ و داناست
دست بزنید براش که خیلی آقاست...
گلپسر ۴ساله ما واقعا آقاست. وقتی من یا بابایی چیزی براش میخریم چپ و راست فقط تشکر میکنه اونقد که آدم دلش میخواد فقط براش خرید کنه
چند روز پیش به خواهری کلاس اولی، یه کتاب رنگ آمیزی الفبا که قولش رو ازم گرفته بود جایزه دادم که شما حسابی معترض شدی و دقیقا همون رو میخواستی. با کلی توضیح و تفسیر تونستم قانعت کنم که یه دونه خوشگلترش رو برات بخرم. اما ازونجا که عاشق موتور هستی شرط گذاشتی که باید رنگاموزی(رنگ آمیزی) موتور هم داشته باشه.
خلاصه امروز که رفته بودم خرید رفتم سراغ کتاب قصه ها و بعد از کلی گشتن چشمم به کتاب "آشنایی با وسایل نقلیه" افتاد و کلی خدا خدا کردم که سفارش جنابعالی هم داخلش به تصویر کشیده شده باشه برای رنگاموزی. بعله صفحه اول رو که باز کردم مثل خودت گل از گلم شکفت
وقتی رسیدم اول غر زدی که چرا برات کیک بینگو نخریدم اما تا کتاب رو نشونت دادم کیک از یادت رفت و کلی ذوق و تشکر و پز دادن به النا و بوس کردن مامان و شروع رنگاموزی.
موقع خواب بجای قصه قبل از خوابتون شعرهای کتابت رو خوندیم و به مامان قول دادی که وقتی بزرگ شدی برام ماشین بخری و همه کارامو برام انجام بدی وای که میمیرم برات وقتی اینطوری برام شیرین زبونی میکنی مرد کوچیک من. خدا حفظت کنه برامون . دورت بگردم الهی ...

و اما صحنه ای که بعد از روشن کردن لامپ باهاش مواجه شدم
اینم بگم چون بهیچوجه عادت به خواب ظهر ندارید شبها قبل از اومدن بابامحمد خاموشی میزنم که با خوابیدن شما دوتا وروجک پر انرژی، بعد از یک صبح تا شب ورجه وورجه، آرامش رو به خونه دعوت کنم و به عبارت بهتر نفسی تازه کنم تا توانی داشته باشم واسه روز آینده.


پسندها (2)

نظرات (2)

عمه فروغعمه فروغ
17 بهمن 98 22:16
خدا حفظش کنه 😘
مامان صدیقهمامان صدیقه
29 فروردین 99 13:21
خدا حفظ کنه گلپسرتون رو دنبالتون کردم خوشحال میشم دنبال کنید