ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهمون ناخونده

بازار وکیل

1397/10/16 13:51
154 بازدید
اشتراک گذاری

گشت و گذار امروز من و گلپسری در بازار وکیل و سرای مشیر ...
امروز باید برای خرید مهره های کریستالی میرفتم بازار وکیل. اولش خواستم تو رو بذارم پیش بابامحمد ولی باز تصمیم گرفتم با خودم ببرمت.
یه جوری وقتم رو تنظیم کرده بودم که قبل از تعطیل شدن الناگلی از پیش دبستانی برگردیم اما جنابعالی از بس شیطنت کردی و دوست داشتی نزدیک استخر بازی کنی خیلی طول کشید و آخرش مجبور شدم با بابا تماس بگیرم که خودش بره دنبال خواهری.
کل بازار رو با هم گشتیم تا آخرش تونستم چیزی رو که میخواستم پیدا کنم اما دیگه خسته شده بودی و کشتی منو تا خریدمو کردم .


♡♡♡♡♡♡♡♡♡

پسندها (6)

نظرات (3)

علی
26 بهمن 97 18:27
سلام . سایت خوبی دارین . خوشحال میشم و سایته منو هم ببینید و نظرتونو در جهت بهتر شدن سایتم بگین Www.rabokala.ir
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
26 بهمن 97 19:07
خدا حفظشون کنه😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
28 بهمن 97 7:24
ای پسر شیطون بلا. 😂