ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

مهمون ناخونده

۳سـالـگــیــت مـبـــارکـــ مـــرد کـوچـکـــم❤

1397/10/2 21:54
213 بازدید
اشتراک گذاری
میدانی ...؟
میخواهم شب یلدا که شد انارِ دلم را برایت دانه کنم کمی هم گلپرِ احساس رویش بپاشم
میخواهم دم نوشِ عشق برایت دم کنم با چند حبّه قندِ محبت کنارش ...
میخواهم یک جام لبخند چند شاخه غزل و یک ظرف پر از ستاره روی میز بچینم ...
میدانی ...؟
میخواهم شب یلدا عاشقانه تر از همیشه ببوسمت ...

🎈🎉🎈🎁🎈🎉🎈🎁🎈🎉🎁🎈🎉



برف تویی ...
چتر تویی ...
بارش هر ابر تویی
گرم نگهدار مرا ...
═❄️☃❄️═

🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁


تـ♥ــو
ماه هر شب منی ...


🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁



در دنیای من یک تو کافی ست...
تا بهشت را همین حوالی خودم
شانه به شانه ی دوست داشتنِ تو
تجربه کنم...


🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁
قهر تو بزرگترین جنگ تاریخ،
با کمترین تلفات؛
با تنها یک کشته ...


🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁🎈🎉🎁
پسندها (3)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 دی 97 7:37
یلداتون مبارک. گل
مامانمامان
4 دی 97 0:39
یلداتون مبارک