ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

مهمون ناخونده

النا و ایلیای من

1394/6/18 8:39
345 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه عزیزکم که دوسوم از دوره بارداریم رو پشت سرگذاشتم. اون یک سوم باقیمونده هم خدابزرگه. راستی از عزیزی شما براتون بگم که بیصبرانه و بیشتر از من و بابایی منتظر اومدنته. بیشتر از روزی هزاربار شکمم رو محکم بوس میکنه و همش میگه:

" مامان نی نی مون که به دینا(Doyna) بیاد اسباب بازیهام رو بهش میدم"

" مامان نی نی مون رو سوار ماشینم میکنم، دوچرخه هم سوارش میکنم"

" میذارمش تو کالسگه خودم میبرمش بیرون"

" تفنگم هم که پسلونه هست میدم واسه خودش"

" مامان خییییییییییلی دوسش دالم"

آخر سر هم گیر میده که " مامان بیارش بیرون میخوام باهاش بازی کنم"

حتی وقتی بابایی براش خوراکی میخره به من هم میده میگه:" مامان اینو بخور نی نی مون هم گریه میکنه میخواد" . میبینی خواهر مهربونت چقدر هواتو داره؟ ...

راستی یکی دوهفته پیش که عروسی بودیم وقتی خاله فیروزه روی صندلی کنارم نشست النا خیلی بامزه بهش گفت: " خاله پاشو نی نی مون درد میگیره" . همه خندیدن و فهمیدن چقدر خواهری هوای شما رو داره. آخه چون هنوز کوچولو هست و بعضی وقتا خودش رو لوس میکنه پیش بینیشون این بود که حسابی با تو ساز مخالف میزنه.

اما آرزوی مامان اینه که شما دوتا بهترین خواهر و برادر دنیا باشید. دلم میخواد همینطور مثل النا هوای خواهرت رو داشته باشی. آخه میگن برادر که باشه پشت خواهر گرمه. دلم میخواد مثل دوتا دوست باشید و حرفاتون رو -اگه نتونید به من و بابایی بزنید-به همدیگه بزنید عزیزای دلم.

تازگیا یه وبلاگ تو بلاگفا دیدم که حرفای یه خواهر و برادره که واسه هم مطلب میذارن و عاشق همدیگه ان. عشق میکنم از مطالبی که واسه هم میذارن و بعد با خودم میگم یعنی میشه بچه های منم اینقدر با هم دوست باشن؟ بعد از ته دلم دعا میکنم که خدای مهربون که همیشه بهم لطف داشته این یه آرزوی دیگه ام رو هم محقق کنه.

 

مهربانم، ای خوب
یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که این جا
بین آدم هایی، که همه سرد و غریبند با تو
تک و تنها، به تو می اندیشد
و کمی،
دلش از دوری تو دلگیر است....
مهربانم، ای خوب
یاد قلبت باشد؛ یک نفر هست که چشمش
به رهت دوخته بر در مانده
و شب و روز دعایش اینست؛
زیر این سقف بلند، هر کجایی هستی، به سلامت باشی
و دلت همواره، محو شادی و تبسم باشد
مهربانم، ای خوب! یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که دنیایش را،
همه هستی و رؤیایش را، به شکوفایی احساس تو، پیوند زده
و دلش می خواهد، لحظه ها را با تو، به خدا بسپارد....
مهربانم، ای خوب
یک نفر هست که با تو
تک و تنها، با تو
پر اندیشه و شعر است و شعور
پر احساس و خیال است و سرور
مهربانم، ای یار، یاد قلبت باشد؛
یک نفر هست که با تو، به خداوند جهان نزدیک است
و به یادت، هر صبح، گونه سبز اقاقی ها را
از ته قلب و دلش می بوسد
و دعا می کند این بار که تو
با دلی سبز و پر از آرامش، راهی خانه خورشید شوی
و پر از عاطفه و عشق و امید
به شب معجزه و آبی فردا برسی…
پسندها (2)

نظرات (2)

آلیز
9 مهر 94 18:33
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر
مامان شهناز
26 آذر 94 12:49
ممنونم عشقمممم که بهمون سرزدی