ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهمون ناخونده

دوست داشتنی من

1397/9/21 22:24
333 بازدید
اشتراک گذاری

باخیالت زنده ام رویای من
تعبیر شو ...
در كنارم زندگى كن،
در کنارم پیرشو…


آغوشت
می تواند قشنگترین سرخط خبرها باشد !
وقتی …
” تــــــو ”
می توانی…
قشنگ ترین تیتر زندگی” من ” باشی.
‌‎

 


جانی و دلی
ای دل و جانم همه تو ♡

 

 


"تو" همانی
که توانی
بکشانی
دل ما را
به جهانی
که دلم میخواهد ...

 

 


سراغ مرا از چشمهایت بگیر ...
همه چیز زیر سر آنهاست
بپرس چه دیدند در من
که تو را تا بینهایت
خواستنی کرده اند برای دلم...

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 بهمن 97 6:41
 چه ببعی نازی😍
مـامـــان فــاطــمـــه
پاسخ
میسی خاله جونم😉
مامان آیسلمامان آیسل
4 بهمن 97 20:17
خیلییی قشنگ بود پستتونمحبت
مـامـــان فــاطــمـــه
پاسخ
لطف داری عزیزم😘
مامان صدرامامان صدرا
7 بهمن 97 23:54
ای جونم چه کستوم قشنگی😍😍😍
مـامـــان فــاطــمـــه
پاسخ
مررسی گلم 😍
مامانمامان
8 بهمن 97 8:41
زیبابود
عمه فروغعمه فروغ
8 بهمن 97 21:48
خدا حفظش کنه
مـامـــان فــاطــمـــه
پاسخ
مرررسی عزیزم 😘