ایلیاجونایلیاجون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

مهمون ناخونده

شیطونکــــــــــــ

1397/5/25 18:12
284 بازدید
اشتراک گذاری
یه سلام گـــــــــرم مردادی به گلپسر مامان که حتی به روز تولد خواهری حسادت میکنه و وقتی النا از تولد خودش میگه این داداش کوچولو با اخم میگه "نــــــــه پولد منه"😆😆😆😆
جونم بگه برات یه مدت کمی هستش که جمله بندیهات کامل شده و از بس خوشمزه حرف میزنی مامان ضعف میکنه برات ...
امــــــا امان از گاهی وقتا که یه چیزی میخوای ولی اسمش رو یادت نمیاد و نمیتونی منظورت رو درست برسونی. اونوقته که گریه میکنی و من باید تمام چیزهایی که به ذهنم میرسه حدس بزنم تا شاید به جواب مدنظر تو برسم . ولی اگه درست حدس بزنم و همون چیزی باشه که میخوای با اون چشمای پر از اشک میخندی و خوشحال از اینکه منظورت رو متوجه شدم میگی :" همون همون "
مثلا دیروز که تو آشپزخونه مشغول شستن ظرفا بودم اومدی گفتی مامان لولو میخوام 😨😨
حالا از من که هـــــــزارتا چیز نام بردم و از جنابعالی که فقط گریه کردی و پا زمین کوبیدی که
" نـــــــــــــــــــــه لولو میخوام "
آخر سر خودت رفتی سر یخچال و اشاره کردی که "لولو اینجاس" و بعد از زیر و رو کردن یخچال بالاخره معلوم شد که آقاکوچولوی من "شلیل" میخواسته ولی اسمش رو فراموش کرده 😂😂😅😅
وامــــــــــا امان از مواقعی که مرغت یه پا داره و یه کار نشدنی رو به زور میخوای انجامش بدی. مثلا تخم مرغ خیــــلی دوست داری یا با عبارتی عاشقشی. تقریبا هر روز و گاهی روزی چند بار میای سر یخچال . بغلم میشی تا دستت به تخم مرغا برسه و همینکه خیالت راحت میشه که تموم نشده از خوشحالی یه دونه برمیداری و تند تند چندتا بوسش میکنی . 😄😄😄😄
بعدم که به مرحله درست کردن تخم مرغ میرسیم هر دفعه از یه ظرف خوشت میاد. یه وقتا ظرف پلاستیکی یا شیشه ای بر میداری و با اصرار میخوای بذاریش روی گاز تا توش تخم مرغ درست کنی. هرچی برات توضیح بدم که نمیشه فکر میکنی واقعا من نمیخوام اینکارو برات انجام بدم . اونوقته که قهر میکنی ‘ با دو میری تو اتاق و محکم درو میبندی - البته این کار رو از خواهر بزرگتر تقلید میکنی😀-
اما در کل تخم مرغ چیزی نیست که بتونی ازش بگذری. و میشه گفت این تقریبا سناریوی روزمره ماست . 😉
یه وقتا هم یهو هوس یه چیزی میکنی که تو خونه نداریم و برات سخته که صبر کنی تا بعد بخریمش با اخم میگی "میخوام میخوام میخوام "...
البته گفتم که یه وقتا ... ولی اغلب پسر خوب و حرف گوش کنی هستی و خیلی راحت میتونم با جایگزین کردن یه خوراکی دیگه راضیت کنم فدات شم الــــــــــــــهی ...❤
و یک دعـــــای مـــــــادرانه از صمیم قلب؛
آرامش آسمان شب،سهم قلبت باشد
ونور ستاره ها روشنى ِ بى خاموش تمام لحظه هایت...
خدایا ستاره‌هاى آسمانت را سقف خانه عزیزانم کن تازندگیشان مانند ستاره بدرخشد...
پسندها (4)

نظرات (1)

fatemhfatemh
27 مرداد 97 22:13
همیشه به خوشی